Ben je helemaal 100% blij met ons?

Iedere klant een ambassadeur

We horen graag wat je van ons vindt en hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Klanttevredenheidsonderzoek

Eerlijke feedback is het startpunt van verbetering. Heb je een mening over onze dienstverlening en wil je 10 minuten investeren om deze aan ons terug te koppelen? Beantwoord dan deze vragen. We waarderen de moeite die je hiervoor neemt en nemen alle input bijzonder serieus.

Klachtenprocedure

Mocht je om wat voor reden ontevreden zijn met Co & Co of haar diensten, dan hebben wij een klachtenprocedure.

Een klacht kan je melden door dit formulier in te vullen. Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met onze Kwaliteitsmanager Ellen via klacht@co-co.nl of 010-7987813.

Uiteraard kan je een klacht ook melden bij je vaste contactpersonen binnen Co & Co.

We nemen zo snel mogelijk, maar altijd binnen 2 werkdagen, contact op!